Wednesday 17 October 2012

wyniki wyzwania #46 wspomnienie dzieciństwa

Witajcie :)

to już dzisiaj, czas ogłosić zwycięzcę wyzwania wspomnienie dzieciństwa.
Zanim jednak to nastąpi, chciałam podziękować Wam za niesamowite prace i podzielenie się z nami swoimi wspomnieniami z tego sielskiego okresu. Dzięki niektórym pracom sama przypomniałam sobie o pewnych rzeczach, które dawno zostały przeze mnie zapomniane... dziękuję :* 
po tajnych naradach, zdecydowałyśmy, że  najbardziej spodobała się nam praca monikatl,
która przygotowała rewelacyjny albumik z bohaterami kreskówek :)


do Ciebie Moniko trafia ten oto banerek


!!!GRATULUJEMY!!!

tradycyjnie do rozdania pozostał kupon do realizacji w sklepie scrapki.pl


który wylosowała
miejskaKURA

!!!GRATULUJEMY!!!

Na koniec chciałam zaprosić Was do aktualnego wyzwania Ankan
>>> czytamy prozę <<<

pozdrawiam serdecznie
KOLOROWY ptak



2 comments:

  1. Dziękuję, dziękuję, serdecznie pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyni wyzwania, pomysłu na albumik :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie dziękuje za to wyróznienie :) - wzruszyłam się ;). Cieszę się tym bardziej że wszystkie prace są niezwykłe i zjawiskowe :).

    ReplyDelete